Selasa, 11 September 2012

Hotels To Stay - Paris best 3 stars hotel * Paris e o melhor 3 estrelas

Hello Blogfriends! 
I just got back from Paris for a 4 day trip to decorator's Disneyland, amazing Maison et Objet Fair! Brought so many ideas and inspiration and a bad COLD! Yup, a bad throat ache one. so I'm going to leave you some photos of the beginning of the Trip and of the best 3 star Hotel I have ever been. Really!!... My husband booked the whole trip this time, and when he told me he booked us in a 3 star hotel I almost dropped a glass. He knows how I hate those but he was confident and smiling so I believed him. 3 star hotels are quite lousy in Portugal and I used to think they were bad every were, until I met the Pulitzer Hotel in Paris!

***
Queridas Blogamigas!
Acabadinha de chegar de Paris de uma viagem de 4 dias à Disneyland dos decoradores, a Maison et Objet. Cheia de inspiração, ideias e uma GRIPE! Sim uma daquelas que ataca a garganta e o corpo todo, por isso vou ser breve e deixar-vos com as fotos do melhor Hotel de 3 estrelas, onde já estive alguma vez na minha vida! Foi o meu marido que marcou toda a viagem, e quando me disse que tinha marcado um hotel de 3 estrelas, eu quase deixei cair o copo que tinha na mão! Ele sabe que eu confio mais num cão vadio, que num hotel de 3 estrelas, mas como estava todo sorridente eu decidi confiar! Eu achava que eram todos péssimos até conhecer o Pulitzer em Paris!


























How many of you know a 3 star hotel with this scenario 
and toweling bathrobes available!?

***

Quantos de vocês conhecem um hotel de 3 estrelas com este cenário 
e roupões turcos à disposição!?



I will come back tomorrow with more detais about 
Maison et Objet, Sept. 2012!...
...and I hope to came back feeling better from this awfull cold!

***
Amanhã volto para vos mostrar mais fotos e detalhes da 
Maison et Objet, Set. 2012!
...e espero voltar melhor desta maldita gripe!



Até Amanhã
Ana Antunes

(Thank you for sharing my passion for beautiful homes)


photos via - hotelpulitzer.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar